Globalskolen søker nettlærer

Globalskolelærer

Globalskolen søker etter lærer med godkjent grunnskolelærer-utdanning. Vi er på utkikk etter en ny kollega som deler våre kjerneverdier: nær, lærende og kompetent. Bli med i et team hvor vi verdsetter tett samarbeid, kontinuerlig utvikling og faglig dyktighet. Målet vårt er å alltid gi målrettet og oppdatert undervisning med personlig oppfølging, som styrker og utvikler elevenes norske språk og identitet – der de er! Er du engasjert, trives i en digital verden og klar for å gjøre en forskjell? Da ser vi frem til å høre fra deg!

Verdier

Nær, lærende og kompetent

Om oss

Globalskolen er en innovativ og fremtidsrettet nettskole med hovedkontor i Volda. Vi ønsker fortrinnsvis at vår nye medarbeider kan jobbe fra vårt kontor. Det ligger like ved Høgskulen i Volda. Her holder vi til i et trivelig, eldre bolighus, som vi har bygget om og tilpasset våre behov.

Globalskolen sitt administrasjonsbygg

Det lille røde huset i Kårstadvegen 5

Volda har et pulserende studentmiljø og har de siste årene satset stort på nye skoler og idrettsanlegg. Volda ligger midt i en region med et attraktivt bo- og arbeidsmarked. Her finner du et variert næringsliv, og stedet er omringet av en fantastisk natur. Her er gode jobbmuligheter for en eventuell partner.

Med et team på 24 dedikerte fagpersoner tilbyr vi kompletterende undervisning til over 1200 norske barn som er bosatt i utlandet. Globalskolen er finansiert via staten og har over 25 års erfaring med asynkron nettundervisning. Alle disse årene har vi hatt en svært stabil arbeidsstokk. Vi nærmer oss et generasjonsskifte og søker nå etter en engasjert lærer som kan bidra til å nå våre mål.
Se Våre ansatte

Stilling:

Nettlærer i norsk, samfunnsfag og KRLE

Arbeidsoppgaver

Kvalifikasjoner

Vi tilbyr

Slik søker du:

Er du den engasjerte og teknisk dyktige læreren vi søker? Send inn din CV og et motivasjonsbrev der du forklarer hvorfor du er den perfekte kandidaten for stillingen. Søknadene sendes elektronisk til post@globalskolen.no innen 25.03.2024.

Vi ser frem til å høre fra deg og ønske deg velkommen som en del av vårt team!

Ansettelsesform: Fast
Tiltredelse: 01.08.2024, intervju i uke 14 og 15

Kontaktperson:
Lilli Brenne Røv (rektor) 911 79 707
Sverre Leivdal (daglig leder) 920 43 278

Vil du vite mer?

Har du spørsmål om søknad, undervisning eller andre ting, ta kontakt med oss!