Søk skoleplass

Her finner du informasjon om registrering og søknad av skoleplass hos Globalskolen. Registreringen skjer via vår søknadsportal. Les gjennom informasjon om registrering og våre vilkår før du fortsetter til søknadsportalen.

Våre vilkår

Vi tar sikkerhet på alvor, og all kommunikasjon mellom søker og Globalskolen foregår kryptert. Personopplysninger om deg og de du søker for, blir behandlet etter gjeldende regler i GDPR.

Vilkår

Personvernserklæring

Last ned og les Globalskolens vilkår og personvernserklæring for info om reglement for plass i Globalskolen og personvern.

Klikk her for å gå videre til
søknadsportalen

Registrering

Første steg er at du som foresatt godkjenner vilkårene og registrerer deg i søknadsportalen. Det gjør du ved å lese vilkårene, fylle ut feltene i registreringsskjemaet i søknadsportalen.

Registrering, søknad, kommunikasjon med Globalskolen og eventuelle endringer skjer via søknadsportalen.

Vil du vite mer?

Har du spørsmål om søknad, undervisning eller andre ting, ta kontakt med oss!