Denne utfordringen har gått til alle elever og familier i Globalskolen

I år har vi meldt på Globalskolen til BlimE-dansen for aller første gang. BlimE er NRK Super sin vennskapskampanje.

8. oktober. 2020

Hver høst inviterer NRK Super alle skolene i Norge til å være med på å danse BlimE-dansen. Målet er å fremme vennskap og omsorg for hverandre. Sangen i år heter «Ser deg», og den er laget av Victor Sotberg.

Utfordringen er gått ut til våre elever og familier, og vi har fått inn noen videoer allerede. Så langt har vi tre verdensdeler representert siden vi har fått videoer fra USA, Quatar og England. Tenk om vi fikk inn videoer fra flere!

Tre av lærerne i Globalskolen, Toril (5. trinn), Elisabeth (2.trinn) og Turi (F9.–10.) har øvd inn BlimE-dansen. Se de tre lærerne danse sammen i Briksdalen, en del av Jostedalsbreen nasjonalpark.